|
Bowling för de yngre (t om D/H14)
| 2003-11-22 22:44 |
Tisdag 25/11 är det Bowling för alla Skärmtroll, Barr i brallan och Guldgängare upp t o m D/H14.
Sex banor är bokade mellan 19:00 - 20:00. Kostnad 20:- / spelare inkl skohyra. Klubben står för resten. För att vi ska komma igång och spela kl 19 samlas vi 18:40 på nya bowlinghallen Strike&Co, Östra Bangatan (Postterminalen). Det är bra om Du meddelar här nedan att Du tänker komma så kan jag förbereda namn o dyl redan innan vi kommer till banorna.
|
Kommentarer
| 15 inlägg hittills |
| Skrivet av: | vicy [2003-11-28 14:35] | |
|
 |
| fille>> jaa.. |
| Skrivet av: | fille [2003-11-26 14:56] | |
|
 |
| vicy>> är du också sjuk?? |
| Skrivet av: | Karin [2003-11-25 17:42] | |
|
 |
| jag kommer inte, sticker till mässan istället tror jag... tänkte bara sü nün vet det... |
| Skrivet av: | karin [2003-11-25 13:47] | |
|
 |
| jag kommer gärna... men jag kollar helst bara på om jag får :) |
| Skrivet av: | vicy [2003-11-25 10:03] | |
|
 |
Kan tyvärr inte komma.... Ligger hemma & hostar & har ont i huvet.... Men ha de så kul alla andra & tänk på STACKARS mej när ni slår alla strikar!! |
| Skrivet av: | matte [2003-11-24 18:23] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Maja [2003-11-24 16:50] | |
|
 |
| Jag kommer till bowlingen den 25 november. |
| Skrivet av: | stina [2003-11-24 15:46] | |
|
 |
| Lovisa kommer dit och jag kommer antagligen. |
| Skrivet av: | Ida [2003-11-24 10:51] | |
|
 |
| Jag och Albin kommer. |
| Skrivet av: | Pecka [2003-11-24 10:03] | |
|
 |
| Conne>>Vi har bokat 6 banor och har därmed 24 platser för spel. I första hand för de yngre men om det finns plats får Ni gärna spela. Kom annars ned och heja på! |
| Skrivet av: | Kristin [2003-11-23 19:07] | |
|
 |
| Jag kommer! |
| Skrivet av: | Jake [2003-11-23 16:00] | |
|
 |
| Jag kommer |
|
 |
| Pecka>> Varför får inte D16 va me? Jag som vill bowla me Petra & Karin! |
| Skrivet av: | vicy [2003-11-23 9:52] | |
|
 |
| Självklart kommer man! |
| Skrivet av: | Clobbe [2003-11-22 22:54] | |
|
 |
| Pecka >> Jag kommer. |
[Tillbaka]
|