INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Bowling för de yngre (t om D/H14) 2003-11-22 22:44 

Tisdag 25/11 är det Bowling för alla Skärmtroll, Barr i brallan och Guldgängare upp t o m D/H14.

Sex banor är bokade mellan 19:00 - 20:00.
Kostnad 20:- / spelare inkl skohyra. Klubben står för resten.
För att vi ska komma igång och spela kl 19 samlas vi 18:40 på nya bowlinghallen Strike&Co, Östra Bangatan (Postterminalen).
Det är bra om Du meddelar här nedan att Du tänker komma så kan jag förbereda namn o dyl redan innan vi kommer till banorna.




Skrivet av:

Per-Anders Norman
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=927


  [Tillbaka

Kommentarer 15 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: vicy [2003-11-28 14:35]
fille>> jaa..

Skrivet av: fille [2003-11-26 14:56]
vicy>> är du också sjuk??

Skrivet av: Karin [2003-11-25 17:42]
jag kommer inte, sticker till mässan istället tror jag... tänkte bara sü nün vet det...

Skrivet av: karin [2003-11-25 13:47]
jag kommer gärna... men jag kollar helst bara på om jag får :)

Skrivet av: vicy [2003-11-25 10:03]
Kan tyvärr inte komma....
Ligger hemma & hostar & har ont i huvet....
Men ha de så kul alla andra & tänk på STACKARS mej när ni slår alla strikar!!

Skrivet av: matte [2003-11-24 18:23]
Jag kommer!

Skrivet av: Maja [2003-11-24 16:50]
Jag kommer till bowlingen den 25 november.

Skrivet av: stina [2003-11-24 15:46]
Lovisa kommer dit och jag kommer antagligen.

Skrivet av: Ida [2003-11-24 10:51]
Jag och Albin kommer.

Skrivet av: Pecka [2003-11-24 10:03]
Conne>>Vi har bokat 6 banor och har därmed 24 platser för spel. I första hand för de yngre men om det finns plats får Ni gärna spela. Kom annars ned och heja på!

Skrivet av: Kristin [2003-11-23 19:07]
Jag kommer!

Skrivet av: Jake [2003-11-23 16:00]
Jag kommer

Skrivet av: Cornelia [2003-11-23 12:39]
Pecka>> Varför får inte D16 va me? Jag som vill bowla me Petra & Karin!

Skrivet av: vicy [2003-11-23 9:52]
Självklart kommer man!

Skrivet av: Clobbe [2003-11-22 22:54]
Pecka >> Jag kommer.



[Tillbaka]