INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Bowling för de yngre (t om D/H14)

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: vicy [2003-11-28 14:35]
fille>> jaa..

Skrivet av: fille [2003-11-26 14:56]
vicy>> är du också sjuk??

Skrivet av: Karin [2003-11-25 17:42]
jag kommer inte, sticker till mässan istället tror jag... tänkte bara sü nün vet det...

Skrivet av: karin [2003-11-25 13:47]
jag kommer gärna... men jag kollar helst bara på om jag får :)

Skrivet av: vicy [2003-11-25 10:03]
Kan tyvärr inte komma....
Ligger hemma & hostar & har ont i huvet....
Men ha de så kul alla andra & tänk på STACKARS mej när ni slår alla strikar!!

Skrivet av: matte [2003-11-24 18:23]
Jag kommer!

Skrivet av: Maja [2003-11-24 16:50]
Jag kommer till bowlingen den 25 november.

Skrivet av: stina [2003-11-24 15:46]
Lovisa kommer dit och jag kommer antagligen.

Skrivet av: Ida [2003-11-24 10:51]
Jag och Albin kommer.

Skrivet av: Pecka [2003-11-24 10:03]
Conne>>Vi har bokat 6 banor och har därmed 24 platser för spel. I första hand för de yngre men om det finns plats får Ni gärna spela. Kom annars ned och heja på!