|
Bowling för de yngre (t om D/H14)
| 2003-11-22 22:44 |
Tisdag 25/11 är det Bowling för alla Skärmtroll, Barr i brallan och Guldgängare upp t o m D/H14.
Sex banor är bokade mellan 19:00 - 20:00. Kostnad 20:- / spelare inkl skohyra. Klubben står för resten. För att vi ska komma igång och spela kl 19 samlas vi 18:40 på nya bowlinghallen Strike&Co, Östra Bangatan (Postterminalen). Det är bra om Du meddelar här nedan att Du tänker komma så kan jag förbereda namn o dyl redan innan vi kommer till banorna.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=927
Skrivet av:

Per-Anders Norman
|