 |
|
|
Styrkegympa på fredagar i vinter
| 2003-08-21 08:28 |
Styrkeympan är inte längre på måndagar. I vinter kommer det bli fredagsgympa. GIH kl 18:00 med start 10 oktober (vecka 41). Vilka som kommer att hålla i den är inte riktigt klart. Förhoppningsvis samma gäng som förra året. Logga in och tyck till om den nya tiden.
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Peiza [2003-08-21 14:18] | |
|
 |
| da Silva>> Brukar vara så, iaf de senaste sex åren typ |
|
 |
| Peiza>>> Dessutom är ju du och jag på plats i Stockholm redan för att ladda för de två första sträckorna... Eller hur UK? |
| Skrivet av: | Peiza [2003-08-21 14:15] | |
|
 |
| Tror inte det kommer komma så många på första passet, dagen innan 25-manna. Vet själv hur mycket träningsvärk man brukar ha efter första gympan för året :) |
| Skrivet av: | dg [2003-08-21 13:40] | |
|
 |
| Jag hoppas att det blir Staffan som leder gympan! |
[Tillbaka]
|
|
|
 |