INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Styrkegympa på fredagar i vinter 2003-08-21 08:28 

Styrkeympan är inte längre på måndagar. I vinter kommer det bli fredagsgympa. GIH kl 18:00 med start 10 oktober (vecka 41). Vilka som kommer att hålla i den är inte riktigt klart. Förhoppningsvis samma gäng som förra året. Logga in och tyck till om den nya tiden.



TYCK TILL!  

Kommer du vara med på gympan i vinter ?
Ja, så gott som varje vecka. 6 röster (19%)
Ja, nån gång ibland i alla fall. 7 röster (23%)
Nej, fredagar funkar inte för mig. :( 1 röst (3%)
Gympa? 3 röster (10%)
Bara om Tobbe Jansson kommer dit och kör armhävningar till gamla Creedenslåtar. :) 14 röster (45%)
Antal svarande: 31


Skrivet av:

Daniel Nordström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=824


  [Tillbaka

Kommentarer 4 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2003-08-21 14:18]
da Silva>> Brukar vara så, iaf de senaste sex åren typ

Skrivet av: da Silva [2003-08-21 14:16]
Peiza>>> Dessutom är ju du och jag på plats i Stockholm redan för att ladda för de två första sträckorna... Eller hur UK?

Skrivet av: Peiza [2003-08-21 14:15]
Tror inte det kommer komma så många på första passet, dagen innan 25-manna. Vet själv hur mycket träningsvärk man brukar ha efter första gympan för året :)

Skrivet av: dg [2003-08-21 13:40]
Jag hoppas att det blir Staffan som leder gympan!



[Tillbaka]