Styrkeympan är inte längre på måndagar. I vinter kommer det bli fredagsgympa. GIH kl 18:00 med start 10 oktober (vecka 41). Vilka som kommer att hålla i den är inte riktigt klart. Förhoppningsvis samma gäng som förra året. Logga in och tyck till om den nya tiden.
|