Styrkegympa på fredagar i vinter 2003-08-21 08:28 

Styrkeympan är inte längre på måndagar. I vinter kommer det bli fredagsgympa. GIH kl 18:00 med start 10 oktober (vecka 41). Vilka som kommer att hålla i den är inte riktigt klart. Förhoppningsvis samma gäng som förra året. Logga in och tyck till om den nya tiden.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=824


Skrivet av:

Daniel Nordström