 |
|
|
|
Kommentera nyheten Styrkegympa på fredagar i vinter
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2003-08-21 14:18] | |
|
|
| da Silva>> Brukar vara så, iaf de senaste sex åren typ |
|
|
| Peiza>>> Dessutom är ju du och jag på plats i Stockholm redan för att ladda för de två första sträckorna... Eller hur UK? |
| Skrivet av: | Peiza [2003-08-21 14:15] | |
|
|
| Tror inte det kommer komma så många på första passet, dagen innan 25-manna. Vet själv hur mycket träningsvärk man brukar ha efter första gympan för året :) |
| Skrivet av: | dg [2003-08-21 13:40] | |
|
|
| Jag hoppas att det blir Staffan som leder gympan! |
|
|
|
 |