INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KFUM Multisport 2008-06-23 20:57 

Julafton, Menlösa barns dag och KFUM Multisport. Där har ni 3 av årets absoluta höjdpunkter. Nu behöver några till få uppleva den senare av dessa höjdpunkter.
TC-bygge på torsdag och funktionärer till lördag.

Framförallt behövs lite fler funktionärer till på lördag. Det är flaggvakter och lite andra uppgifter. Anmäl er nedan eller kontakta tävlingsledare Albin A.
Det är riktigt skoj!

Själv är jag TC-ansvarig och behöver 2-3 par händer på torsdag kväll. Alltså inget bygge på fredag som tidigare aviserats.
En gemensam avresa klockan 17 från Karslund. Alt. anslutning senare i Digerberget.
Digerberget erbjuder ett förstklassigt TC, med mycket gratis. Så det handlar mest om fållor och rutor. Anmäl er nedan, eller kontakta mig 070-3838844.




Skrivet av:

Tomas Ekström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=2279


  [Tillbaka

Kommentarer 10 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: H-G [2008-06-26 12:17]
Har fått förhinder, varmvattenberedaren har pajat rörmokare kommer ikväll.

Skrivet av: dg [2008-06-26 11:47]
Jag kommer direkt till TC.

Skrivet av: Anders [2008-06-26 9:38]
Jag kommer upp och "kikar" lite framåt sex halvsju (dock med Sanna i släptåg)

Skrivet av: tomasekstrom [2008-06-25 21:49]
Tack för uppslutningen till bygget.
Vi ses i morn!
Måste tyvärr rekommendera knottskyddande klädsel....

Skrivet av: Chewie [2008-06-25 7:32]
Hagge>> Nu har jag anmält mig till kanoter.

Skrivet av: Emma [2008-06-24 21:41]
Jag och Johan G skyltar MTB-slingan i morgon kväll (onsdag). Hjälp tas tacksamt emot. Desto fler vi blir ju fortare blir det klart.
Vi åker från klubbstugan ca 17.15. Anmäl er här nedan eller kontakta mig 073-6003333. Vi kommer även skylta på torsdag kväll
så det finns även möjlighet att hjälpa till då också.

Skrivet av: Stefan Aläng [2008-06-24 16:44]
Jag kommer till Karlslund tors 17.00.

Skrivet av: Hagge [2008-06-24 11:09]
Jag och Groth har hand om kanotstart och mål.
Vi är i behov av 4 stabila medarbetare!

Anmäl er gärna här till detta också.

Skrivet av: da Silva [2008-06-24 10:04]
Min anmälan om fredagsjobb omvandlas gärna till torsdagsjobb. Pax för linjemaskinen?

Skrivet av: H-G [2008-06-24 0:42]
Jag kommer till Karlslund kl. 17.00 på torsdag



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]