|
KFUM Multisport
| 2008-06-23 20:57 |
Julafton, Menlösa barns dag och KFUM Multisport. Där har ni 3 av årets absoluta höjdpunkter. Nu behöver några till få uppleva den senare av dessa höjdpunkter. TC-bygge på torsdag och funktionärer till lördag.
Framförallt behövs lite fler funktionärer till på lördag. Det är flaggvakter och lite andra uppgifter. Anmäl er nedan eller kontakta tävlingsledare Albin A. Det är riktigt skoj!
Själv är jag TC-ansvarig och behöver 2-3 par händer på torsdag kväll. Alltså inget bygge på fredag som tidigare aviserats. En gemensam avresa klockan 17 från Karslund. Alt. anslutning senare i Digerberget. Digerberget erbjuder ett förstklassigt TC, med mycket gratis. Så det handlar mest om fållor och rutor. Anmäl er nedan, eller kontakta mig 070-3838844.
|
Kommentarer
| 10 inlägg hittills |
| Skrivet av: | H-G [2008-06-26 12:17] | |
|
 |
| Har fått förhinder, varmvattenberedaren har pajat rörmokare kommer ikväll. |
| Skrivet av: | dg [2008-06-26 11:47] | |
|
 |
| Jag kommer direkt till TC. |
| Skrivet av: | Anders [2008-06-26 9:38] | |
|
 |
| Jag kommer upp och "kikar" lite framåt sex halvsju (dock med Sanna i släptåg) |
|
 |
Tack för uppslutningen till bygget. Vi ses i morn! Måste tyvärr rekommendera knottskyddande klädsel.... |
| Skrivet av: | Chewie [2008-06-25 7:32] | |
|
 |
| Hagge>> Nu har jag anmält mig till kanoter. |
| Skrivet av: | Emma [2008-06-24 21:41] | |
|
 |
Jag och Johan G skyltar MTB-slingan i morgon kväll (onsdag). Hjälp tas tacksamt emot. Desto fler vi blir ju fortare blir det klart. Vi åker från klubbstugan ca 17.15. Anmäl er här nedan eller kontakta mig 073-6003333. Vi kommer även skylta på torsdag kväll så det finns även möjlighet att hjälpa till då också. |
|
 |
| Jag kommer till Karlslund tors 17.00. |
| Skrivet av: | Hagge [2008-06-24 11:09] | |
|
 |
Jag och Groth har hand om kanotstart och mål. Vi är i behov av 4 stabila medarbetare!
Anmäl er gärna här till detta också. |
|
 |
| Min anmälan om fredagsjobb omvandlas gärna till torsdagsjobb. Pax för linjemaskinen? |
| Skrivet av: | H-G [2008-06-24 0:42] | |
|
 |
| Jag kommer till Karlslund kl. 17.00 på torsdag |
[Tillbaka]
|
|