 |
|
|
|
Kommentera nyheten KFUM Multisport
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | H-G [2008-06-26 12:17] | |
|
|
| Har fått förhinder, varmvattenberedaren har pajat rörmokare kommer ikväll. |
| Skrivet av: | dg [2008-06-26 11:47] | |
|
|
| Jag kommer direkt till TC. |
| Skrivet av: | Anders [2008-06-26 9:38] | |
|
|
| Jag kommer upp och "kikar" lite framåt sex halvsju (dock med Sanna i släptåg) |
|
|
Tack för uppslutningen till bygget. Vi ses i morn! Måste tyvärr rekommendera knottskyddande klädsel.... |
| Skrivet av: | Chewie [2008-06-25 7:32] | |
|
|
| Hagge>> Nu har jag anmält mig till kanoter. |
| Skrivet av: | Emma [2008-06-24 21:41] | |
|
|
Jag och Johan G skyltar MTB-slingan i morgon kväll (onsdag). Hjälp tas tacksamt emot. Desto fler vi blir ju fortare blir det klart. Vi åker från klubbstugan ca 17.15. Anmäl er här nedan eller kontakta mig 073-6003333. Vi kommer även skylta på torsdag kväll så det finns även möjlighet att hjälpa till då också. |
|
|
| Jag kommer till Karlslund tors 17.00. |
| Skrivet av: | Hagge [2008-06-24 11:09] | |
|
|
Jag och Groth har hand om kanotstart och mål. Vi är i behov av 4 stabila medarbetare!
Anmäl er gärna här till detta också. |
|
|
| Min anmälan om fredagsjobb omvandlas gärna till torsdagsjobb. Pax för linjemaskinen? |
| Skrivet av: | H-G [2008-06-24 0:42] | |
|
|
| Jag kommer till Karlslund kl. 17.00 på torsdag |
|
|
|
 |