INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
  (0/10)
 Skriv ett nytt inlägg -  Sök bland inläggen -  Statistik Uppdatera

Skrivet av: H-G [2008-06-26 12:17]
Har fått förhinder, varmvattenberedaren har pajat rörmokare kommer ikväll.

Skrivet av: dg [2008-06-26 11:47]
Jag kommer direkt till TC.

Skrivet av: Anders [2008-06-26 9:38]
Jag kommer upp och "kikar" lite framåt sex halvsju (dock med Sanna i släptåg)

Skrivet av: tomasekstrom [2008-06-25 21:49]
Tack för uppslutningen till bygget.
Vi ses i morn!
Måste tyvärr rekommendera knottskyddande klädsel....

Skrivet av: Chewie [2008-06-25 7:32]
Hagge>> Nu har jag anmält mig till kanoter.

Skrivet av: Emma [2008-06-24 21:41]
Jag och Johan G skyltar MTB-slingan i morgon kväll (onsdag). Hjälp tas tacksamt emot. Desto fler vi blir ju fortare blir det klart.
Vi åker från klubbstugan ca 17.15. Anmäl er här nedan eller kontakta mig 073-6003333. Vi kommer även skylta på torsdag kväll
så det finns även möjlighet att hjälpa till då också.

Skrivet av: Stefan Aläng [2008-06-24 16:44]
Jag kommer till Karlslund tors 17.00.

Skrivet av: Hagge [2008-06-24 11:09]
Jag och Groth har hand om kanotstart och mål.
Vi är i behov av 4 stabila medarbetare!

Anmäl er gärna här till detta också.

Skrivet av: da Silva [2008-06-24 10:04]
Min anmälan om fredagsjobb omvandlas gärna till torsdagsjobb. Pax för linjemaskinen?

Skrivet av: H-G [2008-06-24 0:42]
Jag kommer till Karlslund kl. 17.00 på torsdag