|
KFUM Multisport
| 2008-06-23 20:57 |
Julafton, Menlösa barns dag och KFUM Multisport. Där har ni 3 av årets absoluta höjdpunkter. Nu behöver några till få uppleva den senare av dessa höjdpunkter. TC-bygge på torsdag och funktionärer till lördag.
Framförallt behövs lite fler funktionärer till på lördag. Det är flaggvakter och lite andra uppgifter. Anmäl er nedan eller kontakta tävlingsledare Albin A. Det är riktigt skoj!
Själv är jag TC-ansvarig och behöver 2-3 par händer på torsdag kväll. Alltså inget bygge på fredag som tidigare aviserats. En gemensam avresa klockan 17 från Karslund. Alt. anslutning senare i Digerberget. Digerberget erbjuder ett förstklassigt TC, med mycket gratis. Så det handlar mest om fållor och rutor. Anmäl er nedan, eller kontakta mig 070-3838844.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2279
Skrivet av:

Tomas Ekström
|