|
Kom igång! Uppdaterad!
| 2007-08-28 12:18 |
Precis som förra året ska vi representera och erbjuda orientering i vår härliga Karlslundsskog!
Vi kommer under två veckor ha fyra tillfällen där vi erbjuder folk att prova på två olika banor. Till dessa tillfällen behöver vi oss själva för att dela ut kartor och stämpelkort till motionärerna. Jag har inte gjort iordning några speciella pass utan jag hoppas att vi kan bli så många så att man inte behöver stå helt ensam och inte mer än 1-1,5 timme, och att vi tillsammans pusslar ihop ett schema som jag sammanställer.
Tillfällena är: torsdag 30/8 16.00-19.30 fredag 31/8 11.00-14.00 torsdag 6/9 16.00- 19.30 fredag 7/9 11.00-14.00
Valet till torsdagskvällarna är just för att vi har träningar och fika i klubbstugan. På detta sätt kanske vi kan få tag på några friska nykomlingar som vågar sig närmare och ser oss. Vi är även då fler som kan prata om det är någon som undrar lite mer eller är nyfiken på klubben. Ett tips kan vara att ha snygga klubbkläder på sig just dessa träningar så att vi syns.
Anmäl vilken dag och tid som ni kan tänka er att stå. Passa på att visa vilken härlig förening vi är!
***********************
Schema inför våra pass.
Torsdag 30/8 16.00-18.00 Linda + Gunilla 18.00-19.30 Widdas + Jan och Emma Zennertun
Fredag 31/8 11.00-14.00 Birgitta A + Kristina J + Ing-Marie H
Torsdag 6/9 16.00- 18.00 Ing-Marie Hugosson + Kristin C 18.00 – 19.30 Sara K + Kristin J
Fredag 7/9 11.00-14.00 Brigitta A + Kristina J + Barbro C
|
Kommentarer
| 12 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Linda [2007-08-28 22:53] | |
|
 |
| Tack för erat engagemang! Nu kör vi hårt! ;-) |
|
 |
| Saknar du någon den 30/8 så skule Emma (min dotter ) och jag kunna hjälpa till. Janne och Emma |
| Skrivet av: | Ing-Marie H [2007-08-28 13:47] | |
|
 |
| Jag kan ta ett pass på fredag 31 också. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-08-27 14:15] | |
|
 |
| Jag kan komma kl 18.00 på torsdag 30/8. är det något som ska fixas innan eller är det bara att komma? |
| Skrivet av: | Kattis [2007-08-26 18:43] | |
|
 |
| Linda>> Sorry, jag tog fel på datumen, kan inte alls hjälpa till den här gången tyvärr. |
| Skrivet av: | Barbro C [2007-08-24 17:10] | |
|
 |
| Jag kan ta fredag 7/9 |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-08-24 14:28] | |
|
 |
| Jag såg precis att vi har 3 timmar per fredag. Om vi inte kan dela med några vore det bra med någon avlösare så vi får lite lunch. |
| Skrivet av: | birgitta a [2007-08-24 14:26] | |
|
 |
| Kristina Jedberger och jag står på fredagarna 31/8 och 7/9. Hur långa pass beror lite på hur många som kan hjälpa till, men gärna 2-timmarspass. |
| Skrivet av: | Kattis [2007-08-24 14:10] | |
|
 |
| Jag står gärna och pratar om klubben och delar ut stämpel kort den 6 sept. gärna tidigt då det är min enda chansen det här året att få vara med på klubbträningen sen. |
| Skrivet av: | widdas [2007-08-23 21:07] | |
|
 |
| Jag kan ta ett pass torsdag 30/8 eftre 18:00 |
| Skrivet av: | Ing-Marie Hugosson [2007-08-23 17:11] | |
|
 |
| Jag kan också ta ett pass torsdag den 6 sept, gärna tidigt. |
| Skrivet av: | Sara K [2007-08-23 11:21] | |
|
 |
| Jag kan ta ett pass på torsdag 6 sept. Tid spelar ingen roll, bestäm du Linda. |
[Tillbaka]
|
|