Kom igång! Uppdaterad! 2007-08-28 12:18 

Precis som förra året ska vi representera och erbjuda orientering i vår härliga Karlslundsskog!

Vi kommer under två veckor ha fyra tillfällen där vi erbjuder folk att prova på två olika banor. Till dessa tillfällen behöver vi oss själva för att dela ut kartor och stämpelkort till motionärerna. Jag har inte gjort iordning några speciella pass utan jag hoppas att vi kan bli så många så att man inte behöver stå helt ensam och inte mer än 1-1,5 timme, och att vi tillsammans pusslar ihop ett schema som jag sammanställer.

Tillfällena är:
torsdag 30/8 16.00-19.30
fredag 31/8 11.00-14.00
torsdag 6/9 16.00- 19.30
fredag 7/9 11.00-14.00

Valet till torsdagskvällarna är just för att vi har träningar och fika i klubbstugan. På detta sätt kanske vi kan få tag på några friska nykomlingar som vågar sig närmare och ser oss. Vi är även då fler som kan prata om det är någon som undrar lite mer eller är nyfiken på klubben. Ett tips kan vara att ha snygga klubbkläder på sig just dessa träningar så att vi syns.

Anmäl vilken dag och tid som ni kan tänka er att stå. Passa på att visa vilken härlig förening vi är!


***********************

Schema inför våra pass.

Torsdag 30/8
16.00-18.00 Linda + Gunilla
18.00-19.30 Widdas + Jan och Emma Zennertun

Fredag 31/8
11.00-14.00 Birgitta A + Kristina J + Ing-Marie H

Torsdag 6/9
16.00- 18.00 Ing-Marie Hugosson + Kristin C
18.00 – 19.30 Sara K + Kristin J

Fredag 7/9
11.00-14.00 Brigitta A + Kristina J + Barbro C



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=2031


Skrivet av:

Linda Lännenmäki