INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten Kom igång! Uppdaterad!

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: Linda [2007-08-28 22:53]
Tack för erat engagemang! Nu kör vi hårt! ;-)

Skrivet av: Jan_Zennertun [2007-08-28 16:22]
Saknar du någon den 30/8 så skule Emma (min dotter ) och jag kunna hjälpa till. Janne och Emma

Skrivet av: Ing-Marie H [2007-08-28 13:47]
Jag kan ta ett pass på fredag 31 också.

Skrivet av: birgitta a [2007-08-27 14:15]
Jag kan komma kl 18.00 på torsdag 30/8. är det något som ska fixas innan eller är det bara att komma?

Skrivet av: Kattis [2007-08-26 18:43]
Linda>> Sorry, jag tog fel på datumen, kan inte alls hjälpa till den här gången tyvärr.

Skrivet av: Barbro C [2007-08-24 17:10]
Jag kan ta fredag 7/9

Skrivet av: birgitta a [2007-08-24 14:28]
Jag såg precis att vi har 3 timmar per fredag. Om vi inte kan dela med några vore det bra med någon avlösare så vi får lite lunch.

Skrivet av: birgitta a [2007-08-24 14:26]
Kristina Jedberger och jag står på fredagarna 31/8 och 7/9. Hur långa pass beror lite på hur många som kan hjälpa till, men gärna 2-timmarspass.

Skrivet av: Kattis [2007-08-24 14:10]
Jag står gärna och pratar om klubben och delar ut stämpel kort den 6 sept. gärna tidigt då det är min enda chansen det här året att få vara med på klubbträningen sen.

Skrivet av: widdas [2007-08-23 21:07]
Jag kan ta ett pass torsdag 30/8 eftre 18:00