|
40 unga på G fick hjälp av 30 skuggfigurer!
| 2007-05-02 23:42 |
Eftersom en del ville vara ihop två och två gick det jämnt ut! Kanon! Bara ett stort TACK från ungdomskommittén. Det här är den bästa träning våra ungdomar kan få. Personlig instruktör i lite svårare terräng än vanligt! Vi återkommer med uppställningsfrågan 3-4 gånger till iår och hoppas på samma gensvar då! Visst är det lite kul, också!?
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | ollehe [2007-05-04 15:42] | |
|
 |
Håller helt med djn. Och va nyttigt att komma ovanför mossan för att i dagsljus försöka hitta kunskaper man tror sig ha haft, omskakande men kul. |
| Skrivet av: | djn [2007-05-03 7:55] | |
|
 |
| Visst var det kul. På något konstigt sätt ställs kunskaperna på sin spets när man ska förklara någonting på enklast möjliga sätt. Dessutom imponerad av UngK som klarar att hålla igång en sån kull. |
[Tillbaka]
|
|