 |
|
|
|
Kommentera nyheten 40 unga på G fick hjälp av 30 skuggfigurer!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | ollehe [2007-05-04 15:42] | |
|
|
Håller helt med djn. Och va nyttigt att komma ovanför mossan för att i dagsljus försöka hitta kunskaper man tror sig ha haft, omskakande men kul. |
| Skrivet av: | djn [2007-05-03 7:55] | |
|
|
| Visst var det kul. På något konstigt sätt ställs kunskaperna på sin spets när man ska förklara någonting på enklast möjliga sätt. Dessutom imponerad av UngK som klarar att hålla igång en sån kull. |
|
|
|
 |