40 unga på G fick hjälp av 30 skuggfigurer! 2007-05-02 23:42 

Eftersom en del ville vara ihop två och två gick det jämnt ut! Kanon! Bara ett stort TACK från ungdomskommittén. Det här är den bästa träning våra ungdomar kan få. Personlig instruktör i lite svårare terräng än vanligt! Vi återkommer med uppställningsfrågan 3-4 gånger till iår och hoppas på samma gensvar då! Visst är det lite kul, också!?



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1948


Skrivet av:

Lars Hellstrandh