Eftersom en del ville vara ihop två och två gick det jämnt ut! Kanon! Bara ett stort TACK från ungdomskommittén. Det här är den bästa träning våra ungdomar kan få. Personlig instruktör i lite svårare terräng än vanligt! Vi återkommer med uppställningsfrågan 3-4 gånger till iår och hoppas på samma gensvar då! Visst är det lite kul, också!?
|