|
Resa till Natt- och Sprint-SM i Varberg
| 2007-04-11 14:55 |
En bil och en buss kommer att gå ner till Varberg.
Bilen med Annette och Sara G kommer att gå ner på fredagen. Bilen är en Renault Clio och finns att hämta på Hertz vid Reimes efter kl 12 på fredagen.
Bussen går ner på lördag med Pecka vid ratten. Övriga som åker med är: Sjögren, Eklöf, Björne, Stina, Filip och Mattias. Bussen är bokad på Statoil Västhaga och hämtas av Pecka. De som ska åka med bussen kan skiva en kommentar om när på lördagen de vill åka.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fille [2007-04-14 12:48] | |
|
 |
| Pecka>> perfekt! |
| Skrivet av: | matte [2007-04-13 17:34] | |
|
 |
| låter kanon! |
| Skrivet av: | Pecka [2007-04-13 0:25] | |
|
 |
Hämtar Matte 13:50, därefter Löken o Peiza (Ekersgatan) och Adolfsbergarna.
Vi bör vara framme ca 19 i Varberg, lagom tid att käka. Frukost kan vi handla på vägen. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-04-11 21:17] | |
|
 |
| Bara jag får lite sovmorgon och inte kommer ner allt för sent så är jag nöjd =) |
[Tillbaka]
|
|