INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Resa till Natt- och Sprint-SM i Varberg 2007-04-11 14:55 

En bil och en buss kommer att gå ner till Varberg.

Bilen med Annette och Sara G kommer att gå ner på fredagen. Bilen är en Renault Clio och finns att hämta på Hertz vid Reimes efter kl 12 på fredagen.

Bussen går ner på lördag med Pecka vid ratten. Övriga som åker med är: Sjögren, Eklöf, Björne, Stina, Filip och Mattias. Bussen är bokad på Statoil Västhaga och hämtas av Pecka. De som ska åka med bussen kan skiva en kommentar om när på lördagen de vill åka.




Skrivet av:

Daniel Nordström
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1928


  [Tillbaka

Kommentarer 5 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: fille [2007-04-14 12:48]
Pecka>> perfekt!

Skrivet av: matte [2007-04-13 17:34]
låter kanon!

Skrivet av: Pecka [2007-04-13 0:25]
Hämtar Matte 13:50, därefter Löken o Peiza (Ekersgatan) och Adolfsbergarna.

Vi bör vara framme ca 19 i Varberg, lagom tid att käka. Frukost kan vi handla på vägen.

Skrivet av: dg [2007-04-12 11:43]
här bor ni:
http://www.apelviken.se/interior.asp?stuga=2

Skrivet av: Peiza [2007-04-11 21:17]
Bara jag får lite sovmorgon och inte kommer ner allt för sent så är jag nöjd =)



[Tillbaka]
VECKANS TRÄNING
Ti 30Veteraner: Saml. i Karlslund kl 10 för promenad o fika
Tävling: Poängtävling OK Milan, se Eventor
[Hela månaden]


SNABBLÄNKAR
[Fler länkar]

TÄVLINGAR
KFUM Multisport

SIDAN IDAG
Antal inloggningar: 0
Varav unika: 0

[Mer statistik]