 |
|
|
|
Kommentera nyheten Resa till Natt- och Sprint-SM i Varberg
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | fille [2007-04-14 12:48] | |
|
|
| Pecka>> perfekt! |
| Skrivet av: | matte [2007-04-13 17:34] | |
|
|
| låter kanon! |
| Skrivet av: | Pecka [2007-04-13 0:25] | |
|
|
Hämtar Matte 13:50, därefter Löken o Peiza (Ekersgatan) och Adolfsbergarna.
Vi bör vara framme ca 19 i Varberg, lagom tid att käka. Frukost kan vi handla på vägen. |
| Skrivet av: | Peiza [2007-04-11 21:17] | |
|
|
| Bara jag får lite sovmorgon och inte kommer ner allt för sent så är jag nöjd =) |
|
|
|
 |