Resa till Natt- och Sprint-SM i Varberg 2007-04-11 14:55 

En bil och en buss kommer att gå ner till Varberg.

Bilen med Annette och Sara G kommer att gå ner på fredagen. Bilen är en Renault Clio och finns att hämta på Hertz vid Reimes efter kl 12 på fredagen.

Bussen går ner på lördag med Pecka vid ratten. Övriga som åker med är: Sjögren, Eklöf, Björne, Stina, Filip och Mattias. Bussen är bokad på Statoil Västhaga och hämtas av Pecka. De som ska åka med bussen kan skiva en kommentar om när på lördagen de vill åka.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1928


Skrivet av:

Daniel Nordström