 |
|
|
Imponerande ungdomar!
| 2006-10-25 11:01 |
Det måste bekantgöras på något sätt att vi igår hade 13 ungdomar på natträningen. Någon som minns vädret vid 18-18.30-snåret i går kväll? Tuffingar!
|
Kommentarer
| 1 inlägg hittills |
| Skrivet av: | birgitta a [2006-10-25 17:11] | |
|
 |
| Härligt med barn som redan insett att "Det finns inga dåliga väder, bara......" Det är ganska härligt att vara ute i regnväder bara man har rätt utrustning och kan komma in och byta kläder efteråt. |
[Tillbaka]
|
|
|
 |