Det måste bekantgöras på något sätt att vi igår hade 13 ungdomar på natträningen. Någon som minns vädret vid 18-18.30-snåret i går kväll? Tuffingar!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1811 Skrivet av: Lars Hellstrandh