 |
|
|
|
Kommentera nyheten Imponerande ungdomar!
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | birgitta a [2006-10-25 17:11] | |
|
|
| Härligt med barn som redan insett att "Det finns inga dåliga väder, bara......" Det är ganska härligt att vara ute i regnväder bara man har rätt utrustning och kan komma in och byta kläder efteråt. |
|
|
|
 |