|
Info 25-manna träningen
| 2006-09-25 18:14 |
Samling 2 km norr Kåvi gård, väster om Lången. Går att åka in via Lundby eller Lillån (ca 6 km norr om Lundby). Samåk eftersom vi parkerar på en ganska krokig väg, Samåkning från klubbstugan 17.30 eller direkt vid TC. Vi försöker starta kl 18 eftersom mörkret kommer ganska tidigt.
Stämpling sker med stiftklämmor direkt på kartan. Alla banor utan den vita är gafflade. Banl 2,8 vit, 5,6 km röd-blå och 8,2 röd-blå-vit. DG och jag går straxt igenom vilka som springer vilka banor, för att kunna ta ut lagen till 25-manna. Tycker någon att 5,6 är för långt så går den att korta av. Vilka banor ni skall springa meddelas imorgon. Välkomna till en trevlig träning med gott om ÄLGFLUGOR.
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2006-09-25 22:14] | |
|
 |
| Jonathan kommer ej och springer vit bana. |
| Skrivet av: | HNord [2006-09-25 21:23] | |
|
 |
| Instämmer med CG - det är gott om älgflugor. Men vad viktigare är, klockan 1915 är det skumt i skogen och klockan 1945 när jag satte ut den sista skärmen är det mörkt! Km i tid så att starten kan gå klockan 1800!!! |
| Skrivet av: | stina [2006-09-25 18:26] | |
|
 |
| cg>> jag måste tyvärr lämna återbud till träningen pga stukad fot :( |
[Tillbaka]
|