 |
|
|
|
Kommentera nyheten Info 25-manna träningen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Stefan Risberg [2006-09-25 22:14] | |
|
|
| Jonathan kommer ej och springer vit bana. |
| Skrivet av: | HNord [2006-09-25 21:23] | |
|
|
| Instämmer med CG - det är gott om älgflugor. Men vad viktigare är, klockan 1915 är det skumt i skogen och klockan 1945 när jag satte ut den sista skärmen är det mörkt! Km i tid så att starten kan gå klockan 1800!!! |
| Skrivet av: | stina [2006-09-25 18:26] | |
|
|
| cg>> jag måste tyvärr lämna återbud till träningen pga stukad fot :( |
|
|
|
 |