|
Info 25-manna träningen
| 2006-09-25 18:14 |
Samling 2 km norr Kåvi gård, väster om Lången. Går att åka in via Lundby eller Lillån (ca 6 km norr om Lundby). Samåk eftersom vi parkerar på en ganska krokig väg, Samåkning från klubbstugan 17.30 eller direkt vid TC. Vi försöker starta kl 18 eftersom mörkret kommer ganska tidigt.
Stämpling sker med stiftklämmor direkt på kartan. Alla banor utan den vita är gafflade. Banl 2,8 vit, 5,6 km röd-blå och 8,2 röd-blå-vit. DG och jag går straxt igenom vilka som springer vilka banor, för att kunna ta ut lagen till 25-manna. Tycker någon att 5,6 är för långt så går den att korta av. Vilka banor ni skall springa meddelas imorgon. Välkomna till en trevlig träning med gott om ÄLGFLUGOR.
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1788
Skrivet av:

C-G Garpenlund
|