INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Träningsläger i Sälen? 2006-05-20 12:26 

Jag planerar att åka till Sälen mellan midsommar och KFUM multisport (sön-tor) för att träna. Jag kommer att kombinera kortare teknikpass på några av de fina kartorna som finns i närheten med längre distanspass på fjället, eventuellt tar jag med mig cykel också. Om du är intresserad av att följa med så skriver du en kommentar. 5-dagars går i Sälen 2008 om du vill testa terrengen.




Skrivet av:

Jan Johansson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1661


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Löken [2006-05-28 20:03]
Jag är intresserad :), jag kan dock inte säga "Ja" till 100% ännu, ska kolla över om det passar...
I'll be back...

Skrivet av: Patrik [2006-05-23 14:53]
Hade varit kul,men måste nog jobba under denna period.



[Tillbaka]