|
Träningsläger i Sälen?
| 2006-05-20 12:26 |
Jag planerar att åka till Sälen mellan midsommar och KFUM multisport (sön-tor) för att träna. Jag kommer att kombinera kortare teknikpass på några av de fina kartorna som finns i närheten med längre distanspass på fjället, eventuellt tar jag med mig cykel också. Om du är intresserad av att följa med så skriver du en kommentar. 5-dagars går i Sälen 2008 om du vill testa terrengen.
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | Löken [2006-05-28 20:03] | |
|
 |
Jag är intresserad :), jag kan dock inte säga "Ja" till 100% ännu, ska kolla över om det passar... I'll be back... |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-23 14:53] | |
|
 |
| Hade varit kul,men måste nog jobba under denna period. |
[Tillbaka]
|