 |
|
|
|
Kommentera nyheten Träningsläger i Sälen?
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Löken [2006-05-28 20:03] | |
|
|
Jag är intresserad :), jag kan dock inte säga "Ja" till 100% ännu, ska kolla över om det passar... I'll be back... |
| Skrivet av: | Patrik [2006-05-23 14:53] | |
|
|
| Hade varit kul,men måste nog jobba under denna period. |
|
|
|
 |