Jag planerar att åka till Sälen mellan midsommar och KFUM multisport (sön-tor) för att träna. Jag kommer att kombinera kortare teknikpass på några av de fina kartorna som finns i närheten med längre distanspass på fjället, eventuellt tar jag med mig cykel också. Om du är intresserad av att följa med så skriver du en kommentar. 5-dagars går i Sälen 2008 om du vill testa terrengen.
|