|
KLUBBTRÄNING 25 April
| 2006-04-20 22:17 |
En gemensam träning tänkt för hela klubben och banor till alla.
Det kommer att finnas flera olika banor och svårigheter, för seniorer och andra sugna uppföljare är det viktigt att komma då tanken är att detta ska vara ett tillfälle för uppföljning av nybörjare.
Träningen består av 3 olika steg.
1 Uppföljning. 2 Egen ol-bana. 3 Sammvaro.
Plats för detta kommer denna gång bli vid vattendammarna i Karlslund. Samling kl 18:15 på plats.
För dig som inte har möjlighet på tisdagen så kommer det vara uppföljning på onsdagen den 26 april också.
|
Kommentarer
| 5 inlägg hittills |
| Skrivet av: | stefan [2006-04-24 11:50] | |
|
 |
| Löken>>Det har att göra med att någon gång under varje månad skall vi ha en uppföljning och gemensamm träning för hela klubben. Och då tänkte vi att eftersom det skulle varit flera poängtävlingar tidigare så borde de som vill springa dessa kunna skippa en. Jag ser det mera olyckligt att vi krockar med 10Mila arbetet. |
| Skrivet av: | Piraten [2006-04-24 8:26] | |
|
 |
| Jag kommer på tisdag. |
| Skrivet av: | Löken [2006-04-21 11:50] | |
|
 |
| Varför lägga en klubbträning just när första poängtävlingen är? Låter som massa arbete i onödan... |
|
 |
| Jag kommer tisdag |
|
 |
| Hoppas det blir många som hjälper till. Som vi lovat ungdomarna att det blir då och då. Jättebra om ni skriver här om/att ni kommer tisd och/eller onsdag. Så vi vet i ungdomskommittéen. Vi har c:a 25 barn/dag från 8-12 år. |
[Tillbaka]
|