KLUBBTRÄNING 25 April 2006-04-20 22:17 

En gemensam träning tänkt för hela klubben och banor till alla.

Det kommer att finnas flera olika banor och svårigheter, för seniorer och andra sugna uppföljare är det viktigt att komma då tanken är att detta ska vara ett tillfälle för uppföljning av nybörjare.

Träningen består av 3 olika steg.

1 Uppföljning.
2 Egen ol-bana.
3 Sammvaro.

Plats för detta kommer denna gång bli vid vattendammarna i Karlslund. Samling kl 18:15 på plats.

För dig som inte har möjlighet på tisdagen så kommer det vara uppföljning på onsdagen den 26 april också.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1620


Skrivet av:

Stefan Aronsson