INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KOMMENTERA NYHET


Namn:
E-post:
Inlägg:
[Tillbaka]
Kommentera nyheten KLUBBTRÄNING 25 April

Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
10 SENASTE INLÄGGEN -

Skrivet av: stefan [2006-04-24 11:50]
Löken>>Det har att göra med att någon gång under varje månad skall vi ha en uppföljning och gemensamm träning för hela klubben. Och då tänkte vi att eftersom det skulle varit flera poängtävlingar tidigare så borde de som vill springa dessa kunna skippa en. Jag ser det mera olyckligt att vi krockar med 10Mila arbetet.

Skrivet av: Piraten [2006-04-24 8:26]
Jag kommer på tisdag.

Skrivet av: Löken [2006-04-21 11:50]
Varför lägga en klubbträning just när första poängtävlingen är? Låter som massa arbete i onödan...

Skrivet av: Snorkfröken [2006-04-21 8:36]
Jag kommer tisdag

Skrivet av: larshellstrandh [2006-04-21 7:27]
Hoppas det blir många som hjälper till. Som vi lovat ungdomarna att det blir då och då. Jättebra om ni skriver här om/att ni kommer tisd och/eller onsdag. Så vi vet i ungdomskommittéen. Vi har c:a 25 barn/dag från 8-12 år.