 |
|
| Skrivet av: | stefan [2006-04-24 11:50] | |
|
 |
| Löken>>Det har att göra med att någon gång under varje månad skall vi ha en uppföljning och gemensamm träning för hela klubben. Och då tänkte vi att eftersom det skulle varit flera poängtävlingar tidigare så borde de som vill springa dessa kunna skippa en. Jag ser det mera olyckligt att vi krockar med 10Mila arbetet. |
| Skrivet av: | Piraten [2006-04-24 8:26] | |
|
 |
| Jag kommer på tisdag. |
| Skrivet av: | Löken [2006-04-21 11:50] | |
|
 |
| Varför lägga en klubbträning just när första poängtävlingen är? Låter som massa arbete i onödan... |
|
 |
| Jag kommer tisdag |
|
 |
| Hoppas det blir många som hjälper till. Som vi lovat ungdomarna att det blir då och då. Jättebra om ni skriver här om/att ni kommer tisd och/eller onsdag. Så vi vet i ungdomskommittéen. Vi har c:a 25 barn/dag från 8-12 år. |
|
|
|
 |