INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Hembakat till Svealands & KFUM-träffen 2005-08-03 17:28 

Som vanligt skall vi ha ett brödlotteri vid Markan på våra tävlingar och i år har vi även tänkt att erbjuda hembakat till försäljning. Till detta behövs det som ni säkert förstår bakas. Alla kan hjälpa till!

Alla som vill får mycket gärna baka bröd och skänka till brödlotteriet och försäljningen. Det kan vara allt från mjuka kakor, hårda kakor, matbröd och bullar mm. Ert bidrag kan Ni lämna direkt till markatältet på tävlingarna eller lämna senast fredag 5/8 hos Emma Arlebo på Gustav Adolfs allé 18, där finns även frys om det är någon som behöver lämna sitt bröd i förväg pga semester eller annat.

Skriv gärna i kommentarfältet nedan vad Ni kan baka och hur Ni vill lämna Ert bidrag så underlättar Ni planeringen för oss.




Skrivet av:

Emma Arlebo
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1418


  [Tillbaka

Kommentarer 13 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Magnussons [2005-08-05 10:00]
en äpplekaka och en rulltårta ska vi försöka bidra med om ingen hinner äta upp det innan tävlingen börjar. Försökte baka matbröd häromkvällen men det gick åt i samma takt som det kom ur ugnen....

Skrivet av: Garpen [2005-08-02 22:37]
Jag har bakat 60 bullar, 48 st hallongrottor, 8 vaniljgömmor och 24 flarn...backar kanske även någon/några sockerkakor och "minipajer"!

Skrivet av: Christina Långh [2005-08-01 23:56]
Jag bakar ett par mjuka kakor + en omgång småkakor.

Skrivet av: Lina [2005-08-01 21:41]
Bidrar med två sockerkakor och en sats bondkakor.

Skrivet av: Kristin & Barbro [2005-07-31 19:01]
Vi bidrar med bullar och ngt matbrödsaktigt.

Skrivet av: birgitta a [2005-07-31 12:12]
Jag bakar 4 tigerkakor och en sats grova matbrödsbullar.

Skrivet av: hooken [2005-07-28 18:50]
jag och cattis bidrar gärna med nån typ av hembakt kaka...

Skrivet av: normank [2005-07-27 19:27]
Jag bidrar med matbröd. Pojkarna tycks vilja stå för "findoppat".

Skrivet av: HNord [2005-07-27 8:40]
5 unga nu. Nå't slags matbröd utlovas

Skrivet av: dg [2005-07-26 16:51]
Visserligen har jag aldrig bakat förut, och kan inte tänka mig att det är roligt, men en långpanna mockarutor kan jag väl sno ihop :-)

Skrivet av: mjg [2005-07-25 21:31]
Ja, kanonkul! Min lillebror bakar två sockerkakor till nästa vecka!

Skrivet av: joV [2005-07-25 21:17]
Baka är kul. Jag gör två plåtar muffins.

Skrivet av: da Silva [2005-07-25 13:20]
Eftersom en titt i källarens frys skvallrade om att bakintresset verkar skralt så får jag väl erbjuda mig att slänga ihop två sockerkakor...



[Tillbaka]