Hembakat till Svealands & KFUM-träffen 2005-08-03 17:28 

Som vanligt skall vi ha ett brödlotteri vid Markan på våra tävlingar och i år har vi även tänkt att erbjuda hembakat till försäljning. Till detta behövs det som ni säkert förstår bakas. Alla kan hjälpa till!

Alla som vill får mycket gärna baka bröd och skänka till brödlotteriet och försäljningen. Det kan vara allt från mjuka kakor, hårda kakor, matbröd och bullar mm. Ert bidrag kan Ni lämna direkt till markatältet på tävlingarna eller lämna senast fredag 5/8 hos Emma Arlebo på Gustav Adolfs allé 18, där finns även frys om det är någon som behöver lämna sitt bröd i förväg pga semester eller annat.

Skriv gärna i kommentarfältet nedan vad Ni kan baka och hur Ni vill lämna Ert bidrag så underlättar Ni planeringen för oss.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1418


Skrivet av:

Emma Arlebo