 |
|
|
|
Kommentera nyheten Hembakat till Svealands & KFUM-träffen
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Magnussons [2005-08-05 10:00] | |
|
|
| en äpplekaka och en rulltårta ska vi försöka bidra med om ingen hinner äta upp det innan tävlingen börjar. Försökte baka matbröd häromkvällen men det gick åt i samma takt som det kom ur ugnen.... |
| Skrivet av: | Garpen [2005-08-02 22:37] | |
|
|
| Jag har bakat 60 bullar, 48 st hallongrottor, 8 vaniljgömmor och 24 flarn...backar kanske även någon/några sockerkakor och "minipajer"! |
|
|
| Jag bakar ett par mjuka kakor + en omgång småkakor. |
| Skrivet av: | Lina [2005-08-01 21:41] | |
|
|
| Bidrar med två sockerkakor och en sats bondkakor. |
| Skrivet av: | Kristin & Barbro [2005-07-31 19:01] | |
|
|
| Vi bidrar med bullar och ngt matbrödsaktigt. |
| Skrivet av: | birgitta a [2005-07-31 12:12] | |
|
|
| Jag bakar 4 tigerkakor och en sats grova matbrödsbullar. |
| Skrivet av: | hooken [2005-07-28 18:50] | |
|
|
| jag och cattis bidrar gärna med nån typ av hembakt kaka... |
| Skrivet av: | normank [2005-07-27 19:27] | |
|
|
| Jag bidrar med matbröd. Pojkarna tycks vilja stå för "findoppat". |
| Skrivet av: | HNord [2005-07-27 8:40] | |
|
|
| 5 unga nu. Nå't slags matbröd utlovas |
| Skrivet av: | dg [2005-07-26 16:51] | |
|
|
| Visserligen har jag aldrig bakat förut, och kan inte tänka mig att det är roligt, men en långpanna mockarutor kan jag väl sno ihop :-) |
|
|
|
 |