INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Anmälan till Teknikträning 28 Maj 2005-05-25 14:56 

Nu till helgen som kommer det erbjudas teknikträning i den fina terrängen vid Lockhyttemasten.

Det kommer att erbjudas 2 olika banor, Bana 1 på ca. 7,5-8 km och Bana 2 på ca. 4,5 - 5 km.

Träningen kommer gå till så att man startar parvis, helst jämna par för att få så mycket hets i skogen som möjligt. Banorna kommer att vara gafflade så att agera hängmatta med den man startar med är inte att rekommendera :).

Avresa kl 09:30 från Karslund, se mer om träningshelgen i månadsprogrammet.

OBS!! Se till att anmäla dig i kommentarsfältet nedan innan fredag så vi vet hur många kartor som ska skrivas ut. Anga namn och bana.

För mer information eller frågor så kontakta antingen, Per Eklöf eller Per Sjögren.

Välkomna :).




Skrivet av:

Per Eklöf
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1378


  [Tillbaka

Kommentarer 26 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: Peiza [2005-05-28 0:42]
frasse>> Då gör vi så här att du frasse tar över stinas karta, är det ok? :-)

Skrivet av: frasse [2005-05-27 23:10]
Jag paxar en kort

Skrivet av: stina [2005-05-27 21:29]
jag kan inte komma längre..

Skrivet av: Peiza [2005-05-27 16:20]
Nu är det försent att anmäla sig. har dock några extrakartor. 3 korta och 4 långa...

Skrivet av: Peiza [2005-05-27 14:40]
Stinas personliga sekreterare>> ok.
Hempa>>ok.

Skrivet av: Stinas personliga sekreterare [2005-05-27 14:35]
....vill meddela att Stina gärna vill var med och springa korta banan om det fortfarande går att anmäla sig.

Skrivet av: Hempa - ett litet tag senare [2005-05-27 14:04]
Jag kommer och springer långa!

Skrivet av: Peiza [2005-05-27 10:54]
Pionhed>> Det går bra ett litet tag till...

Skrivet av: Pionhed [2005-05-27 9:51]
Det står innan fredag, men om det fortfarande går att få sig en bana så vill jag ha en Lång. Tack!

Skrivet av: cggarpenlund [2005-05-26 22:26]
Sara G och Christer korta

Skrivet av: djN [2005-05-26 22:14]
Långa

Skrivet av: bopettersson [2005-05-26 22:13]
Bosse och Gunilla, korta banan tack.

Skrivet av: Holma [2005-05-26 21:31]
Gör ett försök med en lång bana.

Skrivet av: birgitta a [2005-05-26 21:23]
Korta banan, tack.

Skrivet av: Balken [2005-05-26 15:00]
Vill springa långa, tack!

Skrivet av: ari [2005-05-26 14:21]
Långa tack

Skrivet av: BoRot [2005-05-26 14:03]
Frippe--taget

Skrivet av: Peiza [2005-05-26 10:42]
Lill Axel>> Nej tyvärr, men en och annan lerpöl att hoppa i, går nog och hitta :)

Skrivet av: Groth [2005-05-26 10:17]
Långa tack. Axel undrar om det finns miniknat med Sportident...

Skrivet av: frippe [2005-05-26 10:03]
Korta tack! Jämna par. Då kör vi väl BoRot?

Skrivet av: cassius [2005-05-26 9:08]
Långa banan.

Skrivet av: Björne [2005-05-25 23:05]
Långa tack!

Skrivet av: BoRot [2005-05-25 20:02]
Korta tack!

Skrivet av: Piraten [2005-05-25 17:12]
Långa bana.

Skrivet av: Johan E [2005-05-25 16:30]
Johan långa
Hanna korta

Skrivet av: da Silva [2005-05-25 15:15]
Långa banan tack.



[Tillbaka]