|
Anmälan till Teknikträning 28 Maj
| 2005-05-25 14:56 |
Nu till helgen som kommer det erbjudas teknikträning i den fina terrängen vid Lockhyttemasten.
Det kommer att erbjudas 2 olika banor, Bana 1 på ca. 7,5-8 km och Bana 2 på ca. 4,5 - 5 km.
Träningen kommer gå till så att man startar parvis, helst jämna par för att få så mycket hets i skogen som möjligt. Banorna kommer att vara gafflade så att agera hängmatta med den man startar med är inte att rekommendera :).
Avresa kl 09:30 från Karslund, se mer om träningshelgen i månadsprogrammet.
OBS!! Se till att anmäla dig i kommentarsfältet nedan innan fredag så vi vet hur många kartor som ska skrivas ut. Anga namn och bana.
För mer information eller frågor så kontakta antingen, Per Eklöf eller Per Sjögren.
Välkomna :).
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1378
Skrivet av:

Per Eklöf
|