 |
|
|
|
Kommentera nyheten Anmälan till Teknikträning 28 Maj
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-28 0:42] | |
|
|
| frasse>> Då gör vi så här att du frasse tar över stinas karta, är det ok? :-) |
| Skrivet av: | frasse [2005-05-27 23:10] | |
|
|
| Jag paxar en kort |
| Skrivet av: | stina [2005-05-27 21:29] | |
|
|
| jag kan inte komma längre.. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-27 16:20] | |
|
|
| Nu är det försent att anmäla sig. har dock några extrakartor. 3 korta och 4 långa... |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-27 14:40] | |
|
|
Stinas personliga sekreterare>> ok. Hempa>>ok. |
|
|
| ....vill meddela att Stina gärna vill var med och springa korta banan om det fortfarande går att anmäla sig. |
| Skrivet av: | Hempa - ett litet tag senare [2005-05-27 14:04] | |
|
|
| Jag kommer och springer långa! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-27 10:54] | |
|
|
| Pionhed>> Det går bra ett litet tag till... |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-05-27 9:51] | |
|
|
| Det står innan fredag, men om det fortfarande går att få sig en bana så vill jag ha en Lång. Tack! |
|
|
| Sara G och Christer korta |
|
|
|
 |