 |
|
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-28 0:42] | |
|
 |
| frasse>> Då gör vi så här att du frasse tar över stinas karta, är det ok? :-) |
| Skrivet av: | frasse [2005-05-27 23:10] | |
|
 |
| Jag paxar en kort |
| Skrivet av: | stina [2005-05-27 21:29] | |
|
 |
| jag kan inte komma längre.. |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-27 16:20] | |
|
 |
| Nu är det försent att anmäla sig. har dock några extrakartor. 3 korta och 4 långa... |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-27 14:40] | |
|
 |
Stinas personliga sekreterare>> ok. Hempa>>ok. |
|
 |
| ....vill meddela att Stina gärna vill var med och springa korta banan om det fortfarande går att anmäla sig. |
| Skrivet av: | Hempa - ett litet tag senare [2005-05-27 14:04] | |
|
 |
| Jag kommer och springer långa! |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-27 10:54] | |
|
 |
| Pionhed>> Det går bra ett litet tag till... |
| Skrivet av: | Pionhed [2005-05-27 9:51] | |
|
 |
| Det står innan fredag, men om det fortfarande går att få sig en bana så vill jag ha en Lång. Tack! |
|
 |
| Sara G och Christer korta |
| Skrivet av: | djN [2005-05-26 22:14] | |
|
 |
| Långa |
| Skrivet av: | bopettersson [2005-05-26 22:13] | |
|
 |
| Bosse och Gunilla, korta banan tack. |
| Skrivet av: | Holma [2005-05-26 21:31] | |
|
 |
| Gör ett försök med en lång bana. |
| Skrivet av: | birgitta a [2005-05-26 21:23] | |
|
 |
| Korta banan, tack. |
| Skrivet av: | Balken [2005-05-26 15:00] | |
|
 |
| Vill springa långa, tack! |
| Skrivet av: | ari [2005-05-26 14:21] | |
|
 |
| Långa tack |
| Skrivet av: | BoRot [2005-05-26 14:03] | |
|
 |
| Frippe--taget |
| Skrivet av: | Peiza [2005-05-26 10:42] | |
|
 |
| Lill Axel>> Nej tyvärr, men en och annan lerpöl att hoppa i, går nog och hitta :) |
| Skrivet av: | Groth [2005-05-26 10:17] | |
|
 |
| Långa tack. Axel undrar om det finns miniknat med Sportident... |
| Skrivet av: | frippe [2005-05-26 10:03] | |
|
 |
| Korta tack! Jämna par. Då kör vi väl BoRot? |
| Skrivet av: | cassius [2005-05-26 9:08] | |
|
 |
| Långa banan. |
| Skrivet av: | Björne [2005-05-25 23:05] | |
|
 |
| Långa tack! |
| Skrivet av: | BoRot [2005-05-25 20:02] | |
|
 |
| Korta tack! |
| Skrivet av: | Piraten [2005-05-25 17:12] | |
|
 |
| Långa bana. |
| Skrivet av: | Johan E [2005-05-25 16:30] | |
|
 |
Johan långa Hanna korta |
|
 |
| Långa banan tack. |
|
|
|
 |