|
Vallaservice alt Parkering under Wadköpingsloppet
| 2005-02-14 20:28 |
Vi i KFUM har fått möjlighet att ansvara för dessa funktioner på Wadköpingsloppet. Har du möjlighet att hjälpa till anmäl dig i så fall genom att kommentera nyheten eller direkt till mig.
Parkering kostar 20 kr/bil och vi får hela intäkten (minus 25 % som anlägningen tar) om vi åtar oss jobbet. Minst fyra personer behövs mellan klockan 7:45 och 11:00. Kanske kan du som tänkt vara publik göra en insats innan tävlingen...
Vallaservicen gäller fästvallning innan start (pris 120 kr) och hjälp under loppet vid varvning (gratis). TOKO står för material. Här räcker det med tre personer men om vi blir fler kan vi dela upp arbetspasset som sträcker sig från 7:45 till ca 16:00.
Vid anmälan/kommentar ange under vilken funktion du kan arbeta och gör detta senast onsdag kväll.
|
Kommentarer
| 4 inlägg hittills |
|
 |
Chewie>>> Självklart. ;-) Men det kan bli lite svårt om jag blir själv... |
| Skrivet av: | skistar [2005-02-17 18:06] | |
|
 |
Kan meddela att arrangörsklubbarna gärna ser att KFUM tar hand om både parkering och vallning och då självklart tar intäkterna från det, minus 25%. Parkering gäller inte bara tävlande utan även allmänhet som kommer till Ånnaboda för att vandra, pimpla, åka skridskor mm så det kan säkert bli lite stålar.
|
| Skrivet av: | Chewie [2005-02-17 18:04] | |
|
 |
| da Silva>> det ska vara minst fyra lika i rad, märke eller färg går bra :-) |
|
 |
| Jag kan inte ett dugg om vallning, men jag antar att jag kan parkera bilar... |
[Tillbaka]
|