 |
|
|
|
Kommentera nyheten Vallaservice alt Parkering under Wadköpingsloppet
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
|
|
Chewie>>> Självklart. ;-) Men det kan bli lite svårt om jag blir själv... |
| Skrivet av: | skistar [2005-02-17 18:06] | |
|
|
Kan meddela att arrangörsklubbarna gärna ser att KFUM tar hand om både parkering och vallning och då självklart tar intäkterna från det, minus 25%. Parkering gäller inte bara tävlande utan även allmänhet som kommer till Ånnaboda för att vandra, pimpla, åka skridskor mm så det kan säkert bli lite stålar.
|
| Skrivet av: | Chewie [2005-02-17 18:04] | |
|
|
| da Silva>> det ska vara minst fyra lika i rad, märke eller färg går bra :-) |
|
|
| Jag kan inte ett dugg om vallning, men jag antar att jag kan parkera bilar... |
|
|
|
 |