Vallaservice alt Parkering under Wadköpingsloppet 2005-02-14 20:28 

Vi i KFUM har fått möjlighet att ansvara för dessa funktioner på Wadköpingsloppet. Har du möjlighet att hjälpa till anmäl dig i så fall genom att kommentera nyheten eller direkt till mig.

Parkering kostar 20 kr/bil och vi får hela intäkten (minus 25 % som anlägningen tar) om vi åtar oss jobbet. Minst fyra personer behövs mellan klockan 7:45 och 11:00. Kanske kan du som tänkt vara publik göra en insats innan tävlingen...

Vallaservicen gäller fästvallning innan start (pris 120 kr) och hjälp under loppet vid varvning (gratis). TOKO står för material. Här räcker det med tre personer men om vi blir fler kan vi dela upp arbetspasset som sträcker sig från 7:45 till ca 16:00.

Vid anmälan/kommentar ange under vilken funktion du kan arbeta och gör detta senast onsdag kväll.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1288


Skrivet av:

Erik Göthlin