INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
Innebandy på nyårsafton 2004-12-29 22:42 

Improviserad innebandyturnering eller bara spela lite i ett par timmar.

Plats: Almbyskolan

Tid: 10.00

Ni kan väl skriva i kommentarsfältet om ni tänker komma så jag vet på ett ungefär!




Skrivet av:

Erik Harlén
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1260


  [Tillbaka

Kommentarer 18 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: gurra [2004-12-30 20:04]
en halv böj>> jo, det vore ju den ultimata lösningen, men ett problem: det finns ingen klubba att böja...

Skrivet av: dg [2004-12-30 18:03]
Jag kommer om Norse lovar att hålla sig lugn!

Skrivet av: En halv böj [2004-12-30 16:38]
gurra>>Vart tog den gamla fina tekniken med varmt vatten och en halv böj över knät vägen?  

Skrivet av: Groth [2004-12-30 15:46]
Jag kommer

Skrivet av: Grandbandymaster Balk [2004-12-30 13:29]
I´ll be there

Skrivet av: gurra [2004-12-30 13:13]
min rödhårige bror undrar om det finns någon vänlig själ som kan låna honom en HÖGER-klubba ?

Skrivet av: gurra [2004-12-30 12:58]
jag kommer! ska bara köpa mig en klubba...

Skrivet av: hagge [2004-12-30 12:55]
Jag kommer

Skrivet av: Anders [2004-12-30 12:50]
stefan>> Du har nog rätt... hursom! jag hör av mig!

Skrivet av: stefan [2004-12-30 12:41]
Anders>>Den typen av fattning kallas högerfattning

Skrivet av: stefan [2004-12-30 12:40]
Anders>>Finns en sådan klubba hos mig. jag ska inte vara med så du kan låna den. Är inte hemma så länge i kväll, men ringa mig så löser vi det

Skrivet av: beh [2004-12-30 11:06]
Jag kommer!!

Skrivet av: Anders [2004-12-30 10:28]
Peiza>> Fint!

Söker fortfarande efter en klubba med vänsterfattning (dvs som man håller till höger om kroppen, som vänsterhända föredrar)

Skrivet av: Peiza [2004-12-30 10:23]
Anders>> Du får låna mina grejer. Tänkte kuta i Nora istället.

Skrivet av: Anders [2004-12-30 10:15]
Någon som har ett par inne-pjuck stl 42-43 att låna ut? Och gärna en vänster-fattad klubba också. Isf är jag på!

Skrivet av: piraten [2004-12-30 9:38]
jag kommer

Skrivet av: Pionhed [2004-12-30 6:49]
Jag kommer! Det är nog inte mer än 4 år sedan sist...

Skrivet av: Patrik [2004-12-29 23:40]
Typiskt att man inte är i stan när min paradgren står på programmet.



[Tillbaka]