Innebandy på nyårsafton 2004-12-29 22:42 

Improviserad innebandyturnering eller bara spela lite i ett par timmar.

Plats: Almbyskolan

Tid: 10.00

Ni kan väl skriva i kommentarsfältet om ni tänker komma så jag vet på ett ungefär!



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1260


Skrivet av:

Erik Harlén