|
Innebandy på nyårsafton
| 2004-12-29 22:42 |
Improviserad innebandyturnering eller bara spela lite i ett par timmar.
Plats: Almbyskolan
Tid: 10.00
Ni kan väl skriva i kommentarsfältet om ni tänker komma så jag vet på ett ungefär!
Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1260
Skrivet av:

Erik Harlén
|