 |
|
|
|
Kommentera nyheten Innebandy på nyårsafton
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | gurra [2004-12-30 20:04] | |
|
|
| en halv böj>> jo, det vore ju den ultimata lösningen, men ett problem: det finns ingen klubba att böja... |
| Skrivet av: | dg [2004-12-30 18:03] | |
|
|
| Jag kommer om Norse lovar att hålla sig lugn! |
| Skrivet av: | En halv böj [2004-12-30 16:38] | |
|
|
| gurra>>Vart tog den gamla fina tekniken med varmt vatten och en halv böj över knät vägen? |
| Skrivet av: | Groth [2004-12-30 15:46] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Grandbandymaster Balk [2004-12-30 13:29] | |
|
|
| I´ll be there |
| Skrivet av: | gurra [2004-12-30 13:13] | |
|
|
| min rödhårige bror undrar om det finns någon vänlig själ som kan låna honom en HÖGER-klubba ? |
| Skrivet av: | gurra [2004-12-30 12:58] | |
|
|
| jag kommer! ska bara köpa mig en klubba... |
| Skrivet av: | hagge [2004-12-30 12:55] | |
|
|
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Anders [2004-12-30 12:50] | |
|
|
| stefan>> Du har nog rätt... hursom! jag hör av mig! |
| Skrivet av: | stefan [2004-12-30 12:41] | |
|
|
| Anders>>Den typen av fattning kallas högerfattning |
|
|
|
 |