 |
|
| Skrivet av: | gurra [2004-12-30 20:04] | |
|
 |
| en halv böj>> jo, det vore ju den ultimata lösningen, men ett problem: det finns ingen klubba att böja... |
| Skrivet av: | dg [2004-12-30 18:03] | |
|
 |
| Jag kommer om Norse lovar att hålla sig lugn! |
| Skrivet av: | En halv böj [2004-12-30 16:38] | |
|
 |
| gurra>>Vart tog den gamla fina tekniken med varmt vatten och en halv böj över knät vägen? |
| Skrivet av: | Groth [2004-12-30 15:46] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Grandbandymaster Balk [2004-12-30 13:29] | |
|
 |
| I´ll be there |
| Skrivet av: | gurra [2004-12-30 13:13] | |
|
 |
| min rödhårige bror undrar om det finns någon vänlig själ som kan låna honom en HÖGER-klubba ? |
| Skrivet av: | gurra [2004-12-30 12:58] | |
|
 |
| jag kommer! ska bara köpa mig en klubba... |
| Skrivet av: | hagge [2004-12-30 12:55] | |
|
 |
| Jag kommer |
| Skrivet av: | Anders [2004-12-30 12:50] | |
|
 |
| stefan>> Du har nog rätt... hursom! jag hör av mig! |
| Skrivet av: | stefan [2004-12-30 12:41] | |
|
 |
| Anders>>Den typen av fattning kallas högerfattning |
| Skrivet av: | stefan [2004-12-30 12:40] | |
|
 |
| Anders>>Finns en sådan klubba hos mig. jag ska inte vara med så du kan låna den. Är inte hemma så länge i kväll, men ringa mig så löser vi det |
| Skrivet av: | beh [2004-12-30 11:06] | |
|
 |
| Jag kommer!! |
| Skrivet av: | Anders [2004-12-30 10:28] | |
|
 |
Peiza>> Fint!
Söker fortfarande efter en klubba med vänsterfattning (dvs som man håller till höger om kroppen, som vänsterhända föredrar) |
| Skrivet av: | Peiza [2004-12-30 10:23] | |
|
 |
| Anders>> Du får låna mina grejer. Tänkte kuta i Nora istället. |
| Skrivet av: | Anders [2004-12-30 10:15] | |
|
 |
| Någon som har ett par inne-pjuck stl 42-43 att låna ut? Och gärna en vänster-fattad klubba också. Isf är jag på! |
| Skrivet av: | piraten [2004-12-30 9:38] | |
|
 |
| jag kommer |
| Skrivet av: | Pionhed [2004-12-30 6:49] | |
|
 |
| Jag kommer! Det är nog inte mer än 4 år sedan sist... |
| Skrivet av: | Patrik [2004-12-29 23:40] | |
|
 |
| Typiskt att man inte är i stan när min paradgren står på programmet. |
|
|
|
 |