|
KM i bordshockey. Nu med PM.
| 2004-11-01 21:12 |
Tisdagen den 2/11 avgörs årets KM i bordshockey, eller hockeyspel som det ibland heter i folkmun.
Samling och anmälan i Karlslund 17.45 - 18.00. Första nedsläpp kring 18.10. Alla som har ett spel tar med sig detta så blir det inte så mycket väntan. Hur turneringen läggs upp beror på antal spel och deltagare.
|
Kommentarer
| 3 inlägg hittills |
| Skrivet av: | BoRot [2004-11-01 19:30] | |
|
 |
| Är ej hemma men hockeyspelet finns att låna hemma det bara å ring |
| Skrivet av: | Axel [2004-10-26 20:59] | |
|
 |
| Öberg>> Tror att jag jag har ett spel i förrådet... |
| Skrivet av: | BoRot [2004-10-26 10:31] | |
|
 |
| Kan jag komma tar jag med spel..om jag inte kan komma kan går det att låna. |
[Tillbaka]
|