INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
KM i bordshockey. Nu med PM. 2004-11-01 21:12 

Tisdagen den 2/11 avgörs årets KM i bordshockey, eller hockeyspel som det ibland heter i folkmun.

Samling och anmälan i Karlslund 17.45 - 18.00. Första nedsläpp kring 18.10. Alla som har ett spel tar med sig detta så blir det inte så mycket väntan. Hur turneringen läggs upp beror på antal spel och deltagare.




Skrivet av:

Per Öberg
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1202


  [Tillbaka

Kommentarer 3 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: BoRot [2004-11-01 19:30]
Är ej hemma men hockeyspelet finns att låna hemma det bara å ring

Skrivet av: Axel [2004-10-26 20:59]
Öberg>> Tror att jag jag har ett spel i förrådet...

Skrivet av: BoRot [2004-10-26 10:31]
Kan jag komma tar jag med spel..om jag inte kan komma kan går det att låna.



[Tillbaka]