Tisdagen den 2/11 avgörs årets KM i bordshockey, eller hockeyspel som det ibland heter i folkmun. Samling och anmälan i Karlslund 17.45 - 18.00. Första nedsläpp kring 18.10. Alla som har ett spel tar med sig detta så blir det inte så mycket väntan. Hur turneringen läggs upp beror på antal spel och deltagare.
|