KM i bordshockey. Nu med PM. 2004-11-01 21:12 

Tisdagen den 2/11 avgörs årets KM i bordshockey, eller hockeyspel som det ibland heter i folkmun.

Samling och anmälan i Karlslund 17.45 - 18.00. Första nedsläpp kring 18.10. Alla som har ett spel tar med sig detta så blir det inte så mycket väntan. Hur turneringen läggs upp beror på antal spel och deltagare.



Läs nyheten på internet: http://kfum.eddata.se/ol/?page=shownews.asp?id=1202


Skrivet av:

Per Öberg