 |
|
|
|
Kommentera nyheten KM i bordshockey. Nu med PM.
Du skriver en nyhetskommentar, denna kommer visas under den aktuella nyheten.
|
|
|
| Skrivet av: | BoRot [2004-11-01 19:30] | |
|
|
| Är ej hemma men hockeyspelet finns att låna hemma det bara å ring |
| Skrivet av: | Axel [2004-10-26 20:59] | |
|
|
| Öberg>> Tror att jag jag har ett spel i förrådet... |
| Skrivet av: | BoRot [2004-10-26 10:31] | |
|
|
| Kan jag komma tar jag med spel..om jag inte kan komma kan går det att låna. |
|
|
|
 |