INLOGGNING

Namn:
Lösenord:
Spara lösenord
 

INNEHÅLL
Adresser
Arrangemang
Elit
Kalltjärn
Kartor
KFUM-pladder
Klubbstuga
Länkar
Månadsprogram
Om KFUM Orientering
Tjejpladdret
Ungdomssidan

INTERNT
Arkivet
Ny medlem? Skaffa login!
Statistik
Styrelse & kommittéer
Ullmax

AKTUELLT
Stugvärdar 2026
Avlysning Skjutfältet
Eventor - Anmälan
KLUBBANMÄLAN (Eventor)
Naturpasset

SPONSORER







 
LÅNG-SM i pingst 2004-04-21 19:28 

Ölof anordnar en distriktsgemensam resa till Lång-SM och Sprint-SM i Sollefteå i pingsthelgen.

Avresa sker på fredag eftermiddag och hemresa efter lång-sm på måndagen. Möjlighet att bekanta sig med SM-terrängen inför SM i höst kommer att ges.

Logi sker på vandrarhem där vi också serveras frukost.

NU VILL VANDRARHEMMET HA BESKED OM HUR MÅNGA AV VÅRA BOKADE PLATSER VI VILL ANVÄNDA! Därför vill jag ha besked av de som är intresserade av att följa med senast söndag 25/4 så att jag kan rapportera detta till Logichef Hallblom i Tisaren.

Ska du med?

Kontakta Johan Gunnarsson
070-5796193
019-323010
fimpen@kfumorebro.org

Eller anmäl dig i debattfältet nedan!


Lång-SM´s hemsida


Skrivet av:

Johan Gunnarsson
Skriv ut den här nyheten
Länka till nyheten: https://www.ol.kfumorebro.se/ol/?page=shownews.asp?id=1065


  [Tillbaka

Kommentarer 2 inlägg hittills
 Skriv en kommentar till den här nyheten

Skrivet av: fimpen [2004-04-21 21:37]
På Sprint-SM är det maximalt 160 deltagare per klass och på Lång-SM är det fri anmälan. Det finns även publiktävlingar Lördag och måndag samt en vanlig tävling på söndagen.

Skrivet av: Peiza [2004-04-21 19:40]
Är det fri anmälan till båda eller? Inte för att jag ska med, men det kan vara intressant för dom som vill =)



[Tillbaka]