|
LÅNG-SM i pingst
| 2004-04-21 19:28 |
Ölof anordnar en distriktsgemensam resa till Lång-SM och Sprint-SM i Sollefteå i pingsthelgen.
Avresa sker på fredag eftermiddag och hemresa efter lång-sm på måndagen. Möjlighet att bekanta sig med SM-terrängen inför SM i höst kommer att ges.
Logi sker på vandrarhem där vi också serveras frukost.
NU VILL VANDRARHEMMET HA BESKED OM HUR MÅNGA AV VÅRA BOKADE PLATSER VI VILL ANVÄNDA! Därför vill jag ha besked av de som är intresserade av att följa med senast söndag 25/4 så att jag kan rapportera detta till Logichef Hallblom i Tisaren.
Ska du med?
Kontakta Johan Gunnarsson 070-5796193 019-323010 fimpen@kfumorebro.org
Eller anmäl dig i debattfältet nedan!
Lång-SM´s hemsida
|
Kommentarer
| 2 inlägg hittills |
| Skrivet av: | fimpen [2004-04-21 21:37] | |
|
 |
| På Sprint-SM är det maximalt 160 deltagare per klass och på Lång-SM är det fri anmälan. Det finns även publiktävlingar Lördag och måndag samt en vanlig tävling på söndagen. |
| Skrivet av: | Peiza [2004-04-21 19:40] | |
|
 |
| Är det fri anmälan till båda eller? Inte för att jag ska med, men det kan vara intressant för dom som vill =) |
[Tillbaka]
|